مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:502020-06-30فرهنگي

سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی  تبدیل می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از افزایش دو سالن سینمایی به سینما آزادی بیجار و تبدیل آن به پردیس خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از افزایش دو سالن سینمایی به سینما آزادی بیجار و تبدیل آن به پردیس خبر داد.

امین مرادی شامگاه دوشنبه( 9 تیرماه) در جریان بازدید از طرح توسعه سینما آزادی بیجار و حوزه هنری این شهرستان، اظهار کرد: ارتقاء زیرساخت های فرهنگی در سراسر استان کردستان یکی از اولویت های اصلی حوزه هنری است.

وی افزود: سینما آزادی بیجار در سال 96 به صورت رسمی افتتاح شد و با توجه به استقبال بسیار خوب مردم بیجار از سینما، با حمایت مؤسسه فرهنگی بهمن سبز طرح توسعه این زیرساخت مهم فرهنگی آغاز شده است.

رییس حوزه هنری استان کردستان به احداث دو سالن جدید سینمایی در سینما آزادی بیجار اشاره کرد و گفت: با ایجاد این دو سالن، سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی ارتقاء پیدا کرده و میتواند خدمات بیشتری در بخش اکران فیلم های روز ارائه کند.

مرادی به افزایش سرانه صندلی های شهرستان با راه اندازی دو سالن جدید در پردیس سینمایی آزادی بیجار اشاره و بیان کرد: با پایان این طرح سینما آزادی بیجار با سه سالن سینمایی به ظرفیت های 286 صندلی ، 36 صندلی و 17 صندلی همزمان امکان پخش سه فیلم سینمایی در ژانرهای مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی  تبدیل می شود

سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی  تبدیل می شود